ଫରଙ୍ଗ ପ୍ରାଥମିକ ବିଦ୍ୟାଳୟରେ ବାଲା ପୋଷଣ ବଗିଚା ଓ ଝୁଲନ୍ତା ପାଠାଗାର କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମ

ଓଡ଼ିଆ ବାର୍ତ୍ତା/ କଳାହାଣ୍ଡି (ସୁଶାନ୍ତ କୁମାର ଦଳେଇ): କୈବଲ୍ୟ ଶିକ୍ଷା ଫାଉଣ୍ଡେସନ ତତ୍ତ୍ୱାବଧାନରେ, ଗୋଲାମୁଣ୍ଡା ବ୍ଲକର ଫରଙ୍ଗ କ୍ଲଷ୍ଟର ଅଧୀନରେ ପରିଚାଳିତ ସେଣ୍ଟ ପ୍ରାଥମିକ ବିଦ୍ୟାଳୟ ଫରଙ୍ଗଠାରେ ବାଲା, ପୋଷଣ ବଗିଚା ଓ ଝୁଲନ୍ତା ପାଠାଗାର କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମ ଅନୁଷ୍ଠିତ ହୋଇଯାଇଛି । ଏନେଇ ଆୟୋଜିତ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମରେ ମୁଖ୍ୟ ଅତିଥି ଭାବେ ବ୍ଲକ ସହଶିକ୍ଷା ଅଧିକାରୀ ଲବଣି କୁମାର ନାୟକ ଓ କୈବଲ୍ୟ ଶିକ୍ଷା ଫାଉଣ୍ଡେସନ ଜିଲ୍ଲା ପରିଚାଳକ ଦିବ୍ୟାଶୁଂ ଗୁପ୍ତା ସମ୍ମାନୀତ ଅତିଥି ଭାବରେ ଉପସ୍ଥିତ ଥିଲେ । ବିଦ୍ୟାଳୟର ପ୍ରଧାନ ଶିକ୍ଷକ ପାରିଖିତ ଦୁର୍ଗା ଓ କୈବଲ୍ୟ ଶିକ୍ଷା ଫାଉଣ୍ଡେସନ ବ୍ଲକ୍ ମ୍ୟାନେଜର ସାଇଚାନ୍ଦ ପାଣ୍ଡେ ମିଳିତ ଭାବେ ପ୍ରଦୀପ ପ୍ରଜ୍ୱଳନ କରି ଏହି ଅଭିଯାନ ଶୁଭାରମ୍ଭ କରିଥିଲେ । ଏହି ଅଭିଯାନ ସମୟରେ ବିଦ୍ୟାଳୟରେ ପିଲାମାନଙ୍କର ଶିକ୍ଷାଗତ ତଥା ମାନସିକ ବିକାଶ ପାଇଁ କାନ୍ଥ ଲେଖିବା, ଚିତ୍ର ଆଙ୍କିବା ଇତ୍ୟାଦି ବିଷୟରେ ସଚେତନତା କରାଯାଇଥିଲା । ଏଥି ସହିତ ଏକ ପୁଷ୍ଟିକର ଉଦ୍ୟାନ ସ୍ଥାପନ ଉପରେ ମଧ୍ୟ ଗୁରୁତ୍ୱ ଦିଆଯାଇଥିଲା ଯାହାକି ପିଲାମାନେ ବିଦ୍ୟାଳୟରେ ପ୍ରସ୍ତୁତ ମଧ୍ୟାହ୍ନ ଭୋଜନରେ ପୁଷ୍ଟିକର ଖାଦ୍ୟ ପାଇପାରିବେ । ଏହି ଅଭିଯାନରେ ଏକ କର୍ମଶାଳା ମଧ୍ୟ ଆୟୋଜିତ ହୋଇଥିଲା ଯେଉଁଥିରେ ଗୋଲାମୁଣ୍ଡା ବ୍ଲକର ୨୫ ଟି ବିଦ୍ୟାଳୟର ପ୍ରଧାନଶିକ୍ଷକ ଉପସ୍ଥିତ ଥିଲେ । କର୍ମଶାଳାର ମୁଖ୍ୟ ସାଇଚାନ୍ଦ ପାଣ୍ଡେ ଉପସ୍ଥିତ ପ୍ରଧାନଶିକ୍ଷକମାନଙ୍କୁ ସମ୍ବୋଧିତ କରିବାବେଳେ କହିଥିଲେ ଯେ ପିଲାମାନଙ୍କର ଶିକ୍ଷାଗତ ବିକାଶ ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କ ସମସ୍ତଙ୍କର ମିଳିତ ସହଯୋଗ ଅତ୍ୟନ୍ତ ଆବଶ୍ୟକ । ଆଜି ଶିକ୍ଷକଙ୍କ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ସହଯୋଗରେ ବିଦ୍ୟାଳୟରେ ବାଲା ଓ ପୋଷଣ ବଗିଚା ଅଭିଯାନ ଆରମ୍ଭ ହୋଇଛି, ଯାହା ଏକ ପ୍ରଶଂସନୀୟ ପଦକ୍ଷେପ । ଅନ୍ୟପକ୍ଷରେ କୈବଲ୍ୟ ଶିକ୍ଷା ଫାଉଣ୍ଡେସନ ଜିଲ୍ଲା ପରିଚାଳକ ଦିବ୍ୟାଶୁଂ ଗୁପ୍ତା କହିଥିଲେ ଯେ, ବିଦ୍ୟାଳୟରେ ଶିକ୍ଷା ସହାୟତା କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମ ଭାବରେ ନିର୍ମାଣ କାର୍ଯ୍ୟ ପୂର୍ବରୁ ସରକାରଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ପରିଚାଳିତ ହେଉଛି । କୋଭିଡ୍ ଅବଧି ସମୟରେ, ଏହି ପ୍ରକ୍ରିୟାରେ ଏକ ଫାଙ୍କ ଥିଲା, ଯାହା କେଏଫ ପୁନର୍ବାର ଆରମ୍ଭ କରିଛି । ଯାହା ଗୋଲାମୁଣ୍ଡା ବ୍ଲକର ଫରଙ୍ଗ ସିପିଏସ୍ ସହିତ ଆରମ୍ଭ ହୋଇଛି । ପରବର୍ତ୍ତୀ ସମୟରେ ଏହା ସମଗ୍ର ବ୍ଲକର ସମସ୍ତ ବିଦ୍ୟାଳୟରେ କ୍ରମାଗତ ଭାବରେ ଚାଲିବ । ଯାହାଦ୍ୱାରା ଶିଶୁର ଶିକ୍ଷଣ କ୍ଷମତା ସହଜରେ ବୃଦ୍ଧି ପାଇପାରିବ । ଅଭିନାଭ ପାଣ୍ଡେଙ୍କ ବ୍ୟତୀତ ସୋନାଲ ଲାଲ, ସରାନି ମେତି, ପୂଜା, ମୋହିନୀ, ଶ୍ରୀଜା, ଅରୁଣେଶ, କେଏଫର ଶାନ୍ତାନୁ ତଥା ବିଦ୍ୟାଳୟର ଶିକ୍ଷକ ଓ ଶିକ୍ଷକମାନେ ଏହି ଅଭିଯାନକୁ ସଫଳ କରିବାରେ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ଭୂମିକା ଗ୍ରହଣ କରିଥିଲେ ।

Sunil Kumar Dhangadamajhi

𝐸𝑑𝑖𝑡𝑜𝑟, 𝑂𝑑𝑖𝑎𝐵𝑎𝑟𝑡𝑎.𝑖𝑛

http://odiabarta.in
error: You are not allowed to copy this content. Thank you.